Història i activitats

L’any 1979 la il·lusió i l’amor per la música d’un grup d’amics van fer possible tirar endavant aquest projecte cultural i d’amistat al poble de Begues. El seu primer mestre, Carles Martí, va crear una agrupació que després de 29 anys segueix creixent tant a nivell musical com cultural.

La coral no és només gaudir cantant, sinó que es comparteixen altres activitats com concerts a fora de Begues, viatges, estades a l’estranger, etc.

Com a agrupació cultural participem en diversos esdeveniments que organitza el nostre Ajuntament –concert de Nadal, Festa del Most, Sant Sebastià, l’Aplec de Bruguers, la festa major, etc. –, així com en el Musicoral que organitza la Federació d’Entitats Corals de Catalunya.

La Coral Montau té una tradició molt viatgera. Fem colònies de treball dues vegades a l’any i aproximadament cada dos anys fem un viatge a l’estranger. Les darreres destinacions han estat Viena, Itàlia, Grècia, Portugal…

Amb motiu del 25è Aniversari es va editar un llibre on es recull la història de la coral i es va gravar un disc amb el repertori del moment.